VREDNOVANJE I SAMOVREDNOVANJE ŠKOLE
Unapređenje i osiguravanje kvalitete rada i obrazovanja glavni je razvojni cilj škole. Usmjerenost odgojno-obrazovnog rada škole na učenička postignuća omogućuje učinkovitije vrednovanje postavljenih ciljeva na nacionalnoj razini (vanjsko vrednovanje) i školskoj razini (unutarnje vrednovanje i samovrednovanje).
Školski kurikulum pretpostavlja vanjsko vrednovanje i samovrednovanje kao najvažnije sastavnice.
Uvođenjem državne mature kao oblika vanjskog vrjednovanja dobili smo stalni sustav vanjskog praćenja ostvarivanja ciljeva odgoja i obrazovanja. Državna matura predstavlja jednak ispit za sve učenike pa je stoga najobjektivniji način prikazivanja učeničkih postignuća učenicima, roditeljima i nastavnicima.
Od 2012./2013. školske godine Škola provodi proces samovrednovanja. Proces provodi povjerenstvo od 7 članova u suradnji sa savjetnikom ASOO.
Povjerenstvo: Žuža Gotesman, Dario Butković, Irena Kiss i Sandi Siljan- članovi iz reda nastavnika i stručnih suradnika suradnika, Sanja Cinkopan Korotaj član iz reda dionika na prijedlog osnivača, Viviana Juraj Sokolić, član iz reda roditelja i Mellani Sabo, član iz reda učenika.
Koordinatorica za kvalitetu i samovredovanje škole: Žuža Gotesman, stručni suradnik pedagog.
Ove školske godine započinjemo s kolegijalnim opažanjem nastave u cilju unapređivanja kvalitete nastavnog procesa. Hospitiranje na nastavi omogućuje nastavnicima razmjenu iskustava, raspravljanje o kvaliteti nastave i preispitivanje vlastitoga rada te primjenu novih nastavnih metoda.